Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Мельниченко, С. - Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст]
Мельниченко, С. - Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст]
Статья
Автор: Мельниченко, С.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Мельниченко, С.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Мельниченко, С.
Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – N5. – С.68-74. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка : туризму
загальний = Економіка України
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Послуги : Інтернет
Мельниченко, С.
Вплив інформаційних технологій на маркетинг туристичних підприємств [Текст] / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2007. – N5. – С.68-74. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка : туризму
загальний = Економіка України
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Послуги : Інтернет