Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Особливості ціноутворення в умовах маркетингу [Текст]
Особливості ціноутворення в умовах маркетингу [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор:
Маркетингова цінова політика [Текст]. Особливості ціноутворення в умовах маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингова цінова політика [Текст]. Особливості ціноутворення в умовах маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.25я73 М48
Особливості ціноутворення в умовах маркетингу [Текст] // Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. I. Карінцева, Л. В. Старченко. – Суми : Університетська книга, 2007. – С.19-30. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ціноутворення
65.25я73 М48
Особливості ціноутворення в умовах маркетингу [Текст] // Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. I. Карінцева, Л. В. Старченко. – Суми : Університетська книга, 2007. – С.19-30. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ціноутворення