Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Концепції ціноутворення в системі маркетингу [Текст]
Концепції ціноутворення в системі маркетингу [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор:
Маркетингова цінова політика [Текст]. Концепції ціноутворення в системі маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингова цінова політика [Текст]. Концепції ціноутворення в системі маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.25я73 М48
Концепції ціноутворення в системі маркетингу [Текст] // Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. I. Карінцева, Л. В. Старченко. – Суми : Університетська книга, 2007. – С.74-79. – На укр. яз.
загальний = Ціноутворення
загальний = Маркетинг
65.25я73 М48
Концепції ціноутворення в системі маркетингу [Текст] // Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. I. Карінцева, Л. В. Старченко. – Суми : Університетська книга, 2007. – С.74-79. – На укр. яз.
загальний = Ціноутворення
загальний = Маркетинг