Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Войтович, Н. В. - Економіко-математична модель сегментації ринку товарів у системі стратегічного маркетингового пла...
Войтович, Н. В. - Економіко-математична модель сегментації ринку товарів у системі стратегічного маркетингового пла...
Статья
Автор: Войтович, Н. В.
Економіка АПК. Економіко-математична модель сегментації ринку товарів у системі стратегічного маркетингового пла...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Войтович, Н. В.
Економіка АПК. Економіко-математична модель сегментації ринку товарів у системі стратегічного маркетингового пла...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Войтович, Н. В.
Економіко-математична модель сегментації ринку товарів у системі стратегічного маркетингового планування діяльності молокопереробних підприємств [Текст] + [Електрон. ресурс] / Н. В. Войтович // Економіка АПК. – 2008. – N12. – С.123-130. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Ринок : товарний
загальний = Планування : стратегічне
загальний = Планування : маркетингове
загальний = Промисловість : молочна
загальний = Підприємство : переробне
загальний = Модель : економіко-математична
Войтович, Н. В.
Економіко-математична модель сегментації ринку товарів у системі стратегічного маркетингового планування діяльності молокопереробних підприємств [Текст] + [Електрон. ресурс] / Н. В. Войтович // Економіка АПК. – 2008. – N12. – С.123-130. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Ринок : товарний
загальний = Планування : стратегічне
загальний = Планування : маркетингове
загальний = Промисловість : молочна
загальний = Підприємство : переробне
загальний = Модель : економіко-математична