Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Буднікевич, І. М. - Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Черн...
Буднікевич, І. М. - Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Черн...
Статья
Автор: Буднікевич, І. М.
Регіональна економіка. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Черн...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Буднікевич, І. М.
Регіональна економіка. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Черн...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Буднікевич, І. М.
Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) [Текст] + [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. – 2009. – N1. – С.242-250. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Туризм
загальний = Аналіз : маркетингових можливостей
загальний = Економіка : регіональна
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Досвід : передовий
загальний = Підприємство : туристичне
Буднікевич, І. М.
Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) [Текст] + [Електронний ресурс] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. – 2009. – N1. – С.242-250. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Туризм
загальний = Аналіз : маркетингових можливостей
загальний = Економіка : регіональна
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Досвід : передовий
загальний = Підприємство : туристичне