Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ладиченко, К. I. - Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текс...
Ладиченко, К. I. - Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текс...
Статья
Автор: Ладиченко, К. I.
Інвестиції: практика та досвід. Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текс...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ладиченко, К. I.
Інвестиції: практика та досвід. Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текс...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ладиченко, К. I.
Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текст] + [Електронний ресурс] / К. I. Ладиченко // Інвестиції: практика та досвід : журнал. – 2009. – N11. – С.35-38. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Послуги : готельні
загальний = Якість : товарів
загальний = Господарство : готельне
загальний = Управління : якістю
загальний = Імідж : підприємства
Ладиченко, К. I.
Роль управління якістю у формуванні позитивного іміджу підприємства готельного господарства [Текст] + [Електронний ресурс] / К. I. Ладиченко // Інвестиції: практика та досвід : журнал. – 2009. – N11. – С.35-38. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Послуги : готельні
загальний = Якість : товарів
загальний = Господарство : готельне
загальний = Управління : якістю
загальний = Імідж : підприємства