Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Федорченко, А. В. - Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] +...
Федорченко, А. В. - Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] +...
Статья
Автор: Федорченко, А. В.
Економіка та держава. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] +...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Федорченко, А. В.
Економіка та держава. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] +...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Федорченко, А. В.
Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] + [Електронний ресурс] / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава : Міжнародний науково - практичний журнал. – 2009. – N7. – С.14-18. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
Загальний = Інформація : маркетингова
Загальний = Діяльність : маркетингова
Загальний = Модель : прийняття рішень
Загальний = Маркетинг : інформаційний
Федорченко, А. В.
Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] + [Електронний ресурс] / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава : Міжнародний науково - практичний журнал. – 2009. – N7. – С.14-18. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
Загальний = Інформація : маркетингова
Загальний = Діяльність : маркетингова
Загальний = Модель : прийняття рішень
Загальний = Маркетинг : інформаційний



![Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень [Текст] +...](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать