Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Мних, О. Б. - Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства [Текст]
Мних, О. Б. - Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства [Текст]
Автореферат/Диссертация
Автор: Мних, О. Б.
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства [Текст]: автореф. дис. : 08.00.04
Видавництво: Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Мних, О. Б.
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства [Текст]: автореф. дис. : 08.00.04
Видавництво: Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2009 г.
ISBN відсутній
Автореферат
65.305.851 М73
Мних, О. Б.
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства [Текст] : автореф. дис. : 08.00.04 / О. Б. Мних. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2009. – 41 с. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз. : 2.00.
ББК 65.305.851 М73
загальний = Промисловість : машинобудівна
516/АД Читальний зал для науковців
65.305.851 М73
Мних, О. Б.
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства [Текст] : автореф. дис. : 08.00.04 / О. Б. Мних. – Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2009. – 41 с. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз. : 2.00.
ББК 65.305.851 М73
загальний = Промисловість : машинобудівна
516/АД Читальний зал для науковців