Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гавдьо, Ю. Р. - Маркетинг як один із шляхів формування та регулювання ринкових відносин [Текст]
Гавдьо, Ю. Р. - Маркетинг як один із шляхів формування та регулювання ринкових відносин [Текст]
Статья
Автор: Гавдьо, Ю. Р.
Бизнес и безопасность. Маркетинг як один із шляхів формування та регулювання ринкових відносин [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гавдьо, Ю. Р.
Бизнес и безопасность. Маркетинг як один із шляхів формування та регулювання ринкових відносин [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гавдьо, Ю. Р.
Маркетинг як один із шляхів формування та регулювання ринкових відносин [Текст] / Ю. Р. Гавдьо // Бизнес и безопасность. – 2008. – N3. – С.44-46. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Регулювання : економіки
загальний = Відносини : ринкові
Гавдьо, Ю. Р.
Маркетинг як один із шляхів формування та регулювання ринкових відносин [Текст] / Ю. Р. Гавдьо // Бизнес и безопасность. – 2008. – N3. – С.44-46. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Регулювання : економіки
загальний = Відносини : ринкові