Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Литовченко, I. - Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс]
Литовченко, I. - Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Литовченко, I.
Маркетинг в Україні. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Литовченко, I.
Маркетинг в Україні. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Литовченко, I.
Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс] / I. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – N5. – С.49-53. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
Загальний = Діяльність : антикризова
Загальний = Маркетинг : онлайновий
Загальний = Комунікація : маркетингова
Загальний = Паблік рилейшнз
Загальний = Послуги : Інтернет
Литовченко, I.
Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс] / I. Литовченко // Маркетинг в Україні. – 2009. – N5. – С.49-53. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
Загальний = Діяльність : антикризова
Загальний = Маркетинг : онлайновий
Загальний = Комунікація : маркетингова
Загальний = Паблік рилейшнз
Загальний = Послуги : Інтернет



![Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства [Текст] + [Електронний ресурс]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать