Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Мазаракі, А. А. - Торгова реклама: теорія і практика управління [Текст]
Мазаракі, А. А. - Торгова реклама: теорія і практика управління [Текст]
Книга
Автор: Мазаракі, А. А.
Торгова реклама: теорія і практика управління [Текст]: монографія
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009 г.
ISBN 978-966-629-394-0
Автор: Мазаракі, А. А.
Торгова реклама: теорія і практика управління [Текст]: монографія
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009 г.
ISBN 978-966-629-394-0
Книга
65.421-803.8 М13
Мазаракі, А. А.
Торгова реклама: теорія і практика управління [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, В. В. Ортинська, Т. В. Дубовик. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 188 с. – На укр. яз. – ISBN 978-966-629-394-0 : 57.60 грн.
ББК 65.421-803.8 М13
загальний = Реклама
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Комунікація : маркетингова
352455 Загальний читальний зал
352456 Наук. абонемент
352457 Наук. абонемент
65.421-803.8 М13
Мазаракі, А. А.
Торгова реклама: теорія і практика управління [Текст] : монографія / А. А. Мазаракі, В. В. Ортинська, Т. В. Дубовик. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 188 с. – На укр. яз. – ISBN 978-966-629-394-0 : 57.60 грн.
ББК 65.421-803.8 М13
загальний = Реклама
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Комунікація : маркетингова
352455 Загальний читальний зал
352456 Наук. абонемент
352457 Наук. абонемент