Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Артімонова, І. В. - Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової дія...
Артімонова, І. В. - Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової дія...
Статья
Автор: Артімонова, І. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової дія...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Артімонова, І. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової дія...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Артімонова, І. В.
Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] + [Електронний ресурс] / І. В. Артімонова // Актуальні Проблеми Економіки. – 2010. – N4. – С.94-101. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ринок : збуту
загальний = Стратегія
загальний = Асортимент
Артімонова, І. В.
Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] + [Електронний ресурс] / І. В. Артімонова // Актуальні Проблеми Економіки. – 2010. – N4. – С.94-101. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ринок : збуту
загальний = Стратегія
загальний = Асортимент