Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Щербак, В. Г. - Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили д...
Щербак, В. Г. - Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили д...
Статья
Автор: Щербак, В. Г.
Актуальні Проблеми Економіки. Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили д...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Щербак, В. Г.
Актуальні Проблеми Економіки. Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили д...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербак, В. Г.
Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості) [Текст] + [Електронний ресурс] / В. Г. Щербак, О. М. Бихова // Актуальні Проблеми Економіки. – 2010. – N5. – С.159-165. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
общий = Конкурентоспроможність : товарів
общий = Активи : нематеріальні
общий = Моделювання : економіко-математичне
общий = Промисловість : легка
общий = Управління : підприємством
Щербак, В. Г.
Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості) [Текст] + [Електронний ресурс] / В. Г. Щербак, О. М. Бихова // Актуальні Проблеми Економіки. – 2010. – N5. – С.159-165. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
общий = Конкурентоспроможність : товарів
общий = Активи : нематеріальні
общий = Моделювання : економіко-математичне
общий = Промисловість : легка
общий = Управління : підприємством