Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Величко, К. Ю. - Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст]
Величко, К. Ю. - Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Величко, К. Ю.
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1. Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Величко, К. Ю.
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1. Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.421 Е45
Величко, К. Ю.
Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст] / К. Ю. Величко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1 : зб. наук. праць / вiдповiд. ред. О. I. Черевко. – Х. : Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2005. – С.329-333. – На укр. яз.
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України : загальні питання
загальний = Брендинг
65.421 Е45
Величко, К. Ю.
Роль фірмової назви та особливості використання брендінгових технологій на споживчому ринку [Текст] / К. Ю. Величко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг [Текст]. Вип. 1 : зб. наук. праць / вiдповiд. ред. О. I. Черевко. – Х. : Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2005. – С.329-333. – На укр. яз.
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України : загальні питання
загальний = Брендинг