Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Перекатов, A. - Call Center & CRM: построение решения, эффективно в битве за клиента [Текст] + [Електронний ресурс]
Перекатов, A. - Call Center & CRM: построение решения, эффективно в битве за клиента [Текст] + [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Перекатов, A.
Маркетинг и реклама. Call Center & CRM: построение решения, эффективно в битве за клиента [Текст] + [Електронний ресурс]: Директ-маркетинг
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Перекатов, A.
Маркетинг и реклама. Call Center & CRM: построение решения, эффективно в битве за клиента [Текст] + [Електронний ресурс]: Директ-маркетинг
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Перекатов, A.
Call Center & CRM: построение решения, эффективно в битве за клиента [Текст] + [Електронний ресурс] : Директ-маркетинг / A. Перекатов // Маркетинг и реклама. – 2010. – N5. – С.44-53. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ . – Зачем организации нужен контакт-центр. – На рус. яз.
загальний = Послуги : інформаційні
загальний = Зв'язок : телефоний
загальний = Технологія : клієнтська
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Комунікація : маркетингова
Перекатов, A.
Call Center & CRM: построение решения, эффективно в битве за клиента [Текст] + [Електронний ресурс] : Директ-маркетинг / A. Перекатов // Маркетинг и реклама. – 2010. – N5. – С.44-53. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ . – Зачем организации нужен контакт-центр. – На рус. яз.
загальний = Послуги : інформаційні
загальний = Зв'язок : телефоний
загальний = Технологія : клієнтська
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Комунікація : маркетингова