Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Данченок, Л. А. - Маркетинговое ценообразование [Текст]
Данченок, Л. А. - Маркетинговое ценообразование [Текст]
Книга
Автор: Данченок, Л. А.
Маркетинговое ценообразование [Текст]: политика, методы, практика : учеб. пособие
Видавництво: Эксмо, 2006 г.
ISBN 5-699-16026-4
Автор: Данченок, Л. А.
Маркетинговое ценообразование [Текст]: политика, методы, практика : учеб. пособие
Видавництво: Эксмо, 2006 г.
ISBN 5-699-16026-4
Книга
65.25-211.1я73 Д19
Данченок, Л. А.
Маркетинговое ценообразование [Текст] : политика, методы, практика : учеб. пособие / Л. А. Данченок, А. Г. Иванова. – М. : Эксмо, 2006. – 464 с. – На рус. яз. – ISBN 5-699-16026-4 : 56.16.
ББК 65.25-211.1я73 Д19
ББК 65.290-211.1я73
загальний = Аналіз : економічний
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Ціна
загальний = Ціноутворення
338442 ЧЗ1
338443 ЧЗ1
65.25-211.1я73 Д19
Данченок, Л. А.
Маркетинговое ценообразование [Текст] : политика, методы, практика : учеб. пособие / Л. А. Данченок, А. Г. Иванова. – М. : Эксмо, 2006. – 464 с. – На рус. яз. – ISBN 5-699-16026-4 : 56.16.
ББК 65.25-211.1я73 Д19
ББК 65.290-211.1я73
загальний = Аналіз : економічний
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Ціна
загальний = Ціноутворення
338442 ЧЗ1
338443 ЧЗ1