Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Твердохліб, Ю. - Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст]
Твердохліб, Ю. - Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст]
Статья
Автор: Твердохліб, Ю.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Твердохліб, Ю.
Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Твердохліб, Ю.
Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст] / Ю. Твердохліб, Л. М. Гридковець // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2010. – N1. – С.123-125. – На укр. яз.
загальний = Реклама : соціальна
загальний = Оцінка : ефективності
загальний = Метод : оцінки
Твердохліб, Ю.
Методи оцінки ефективності соціальної реклами [Текст] / Ю. Твердохліб, Л. М. Гридковець // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – 2010. – N1. – С.123-125. – На укр. яз.
загальний = Реклама : соціальна
загальний = Оцінка : ефективності
загальний = Метод : оцінки