Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Прокопенко, О. В. - Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] + [Електронний ресурс]
Прокопенко, О. В. - Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] + [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Прокопенко, О. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Прокопенко, О. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Прокопенко, О. В.
Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] + [Електронний ресурс] / О. В. Прокопенко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2011. – N2. – С.109-116. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Мотивація
загальний = Споживання
загальний = Інновації : екологічні
Прокопенко, О. В.
Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] + [Електронний ресурс] / О. В. Прокопенко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2011. – N2. – С.109-116. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Мотивація
загальний = Споживання
загальний = Інновації : екологічні