Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Маркетинг і менеджмент інновацій
Маркетинг і менеджмент інновацій
Выпуск
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій N2
2011 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій N2
2011 г.
ISBN відсутній
Периодическое издание
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – N2.
Загальний читальний зал
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – N2.
Загальний читальний зал
Прив'язано до:
Пов'язані описи:
Статья
Погорелов, Ю. С.
Організаційний супровід застосування способів розвитку підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Погорелов, Ю. С.
Організаційний супровід застосування способів розвитку підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Башук, Т. О.
Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Башук, Т. О.
Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Швец, Ю. Ю.
Генезис теории менеджмента качества в условиях инновационного экономического развития [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Швец, Ю. Ю.
Генезис теории менеджмента качества в условиях инновационного экономического развития [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Божкова, В. В.
Аналіз ефективності промо-акцій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Божкова, В. В.
Аналіз ефективності промо-акцій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шульгіна, Л. М.
Еволюція наукових поглядів щодо поняття "споживча цінність товару" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шульгіна, Л. М.
Еволюція наукових поглядів щодо поняття "споживча цінність товару" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Тєлєтов, О. С.
Рекламна діяльність вищого навчального закладу [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Тєлєтов, О. С.
Рекламна діяльність вищого навчального закладу [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Забарна, Е. М.
Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Забарна, Е. М.
Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону [Текст]
б.р.
ISBN відсутній