Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Пшенишнюк, І. О. - Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст]
Пшенишнюк, І. О. - Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст]
Статья
Автор: Пшенишнюк, І. О.
Економіка та держава. Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Пшенишнюк, І. О.
Економіка та держава. Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Пшенишнюк, І. О.
Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст] / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. – 2011. – N5. – С.19-21. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Конкуренція
загальний = Імідж : підприємства
Пшенишнюк, І. О.
Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби [Текст] / І. О. Пшенишнюк // Економіка та держава. – 2011. – N5. – С.19-21. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Конкуренція
загальний = Імідж : підприємства