Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Текст] + [Електронний...
Махнуша, С. М. - Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Текст] + [Електронний...
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Текст] + [Електронний...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Текст] + [Електронний...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – N2. – С.95-104. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стиль
загальний = Ефективність
Махнуша, С. М.
Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – N2. – С.95-104. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Стиль
загальний = Ефективність