Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Управління стратегічними орієнтирами розвитку бренда шляхом побудови та аналізу циклограми його р...
Махнуша, С. М. - Управління стратегічними орієнтирами розвитку бренда шляхом побудови та аналізу циклограми його р...
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Механізм регулювання економіки. Управління стратегічними орієнтирами розвитку бренда шляхом побудови та аналізу циклограми його р...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Механізм регулювання економіки. Управління стратегічними орієнтирами розвитку бренда шляхом побудови та аналізу циклограми його р...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Управління стратегічними орієнтирами розвитку бренда шляхом побудови та аналізу циклограми його ринкових позицій [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. – 2010. – N4(50). – С.107-112. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Ринок
загальний = Управління
загальний = Стратегія
загальний = Вартість
Махнуша, С. М.
Управління стратегічними орієнтирами розвитку бренда шляхом побудови та аналізу циклограми його ринкових позицій [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. – 2010. – N4(50). – С.107-112. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Ринок
загальний = Управління
загальний = Стратегія
загальний = Вартість