Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ганущак-Єфіменко, Л. М. - Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] + [Електронний ресурс]
Ганущак-Єфіменко, Л. М. - Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] + [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] + [Електронний ресурс] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2011. – N9. – С.104-111. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Стратегія
загальний = Кластер
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Управління : підприємством
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Стратегії управління торговельними марками підприємств [Текст] + [Електронний ресурс] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2011. – N9. – С.104-111. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Стратегія
загальний = Кластер
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Управління : підприємством