Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Воронецька, І. - Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] + [Електронн...
Воронецька, І. - Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] + [Електронн...
Статья
Автор: Воронецька, І.
Економіст. Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] + [Електронн...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Воронецька, І.
Економіст. Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] + [Електронн...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Воронецька, І.
Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] + [Електронний ресурс] / І. Воронецька // Економіст. – 2011. – № 10. – С.26-28. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Господарство : сільське
загальний = Формування
загальний = Ринок : аграрний
загальний = Маркетинг : екологічний
Воронецька, І.
Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки [Текст] + [Електронний ресурс] / І. Воронецька // Економіст. – 2011. – № 10. – С.26-28. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Господарство : сільське
загальний = Формування
загальний = Ринок : аграрний
загальний = Маркетинг : екологічний