Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Маркетинг і менеджмент інновацій
Маркетинг і менеджмент інновацій
Выпуск
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 4, т. 1
2011 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 4, т. 1
2011 г.
ISBN відсутній
Периодическое издание
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4, т. 1.
Загальний читальний зал
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4, т. 1.
Загальний читальний зал
Прив'язано до:
Пов'язані описи:
Статья
Чайка, Т. О.
Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чайка, Т. О.
Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Скурська, В. А.
Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Скурська, В. А.
Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Попова, І. В.
Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Попова, І. В.
Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Перерва, П. Г.
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Перерва, П. Г.
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Тєлєтов, О. С.
Інноватика та розвиток людства : історія та сучасність [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Тєлєтов, О. С.
Інноватика та розвиток людства : історія та сучасність [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній