Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Фролов, С. М. - Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення...
Фролов, С. М. - Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення...
Статья
Автор: Фролов, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Фролов, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Фролов, С. М.
Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення [Текст] / С. М. Фролов, М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3, т. 2. – С. 125 ─ 135. – На укр. яз.
загальний = Економіка : підприємства
загальний = Рішення : управлінське
Фролов, С. М.
Підходи до визначення поняття та до типізації залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення [Текст] / С. М. Фролов, М. Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3, т. 2. – С. 125 ─ 135. – На укр. яз.
загальний = Економіка : підприємства
загальний = Рішення : управлінське