Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
Махнуша, С. М. - Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, О. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3, т. 2. – С. 143 ─ 151. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Компанія
загальний = Брендинг
Махнуша, С. М.
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, О. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3, т. 2. – С. 143 ─ 151. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Компанія
загальний = Брендинг