лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]

Махнуша, С. М. - Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]

Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Махнуша, С. М.
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, О. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3, т. 2. – С. 143 ─ 151. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.


Загальний = Компанія
Загальний = Брендинг


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Маркетинг і менеджмент інновацій
Немає прим.
Выпуск

Маркетинг і менеджмент інновацій № 3, т. 2
2011 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.85)