Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]
Махнуша, С. М. - Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Механізм регулювання економіки. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Механізм регулювання економіки. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст] / С. М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 1 (51). – С.120-127. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
Загальний = Аналіз
Загальний = Використання
Загальний = Брендинг
Загальний = Маркетинг : інноваційний
Загальний = Франчайзинг
Махнуша, С. М.
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст] / С. М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 1 (51). – С.120-127. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
Загальний = Аналіз
Загальний = Використання
Загальний = Брендинг
Загальний = Маркетинг : інноваційний
Загальний = Франчайзинг



![Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать