Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст]
Махнуша, С. М. - Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст]
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Механізм регулювання економіки. Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Механізм регулювання економіки. Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 2 (52). – С. 167─175 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : інноваційний
загальний = Інновації
загальний = Брендинг
загальний = Ринок : фінансовий
загальний = Екологія
Махнуша, С. М.
Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Механізм регулювання економіки. – 2011. – № 2 (52). – С. 167─175 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : інноваційний
загальний = Інновації
загальний = Брендинг
загальний = Ринок : фінансовий
загальний = Екологія