Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Перерва, П. Г. - Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
Перерва, П. Г. - Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
Статья
Автор: Перерва, П. Г.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Перерва, П. Г.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Перерва, П. Г.
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4, т. 1. – С.55-66. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : бенчмаркінг
загальний = Конкуренція
загальний = Синергетика
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Промисловість : машинобудівна
загальний = Ефективність
загальний = Діяльність : підприємства
Перерва, П. Г.
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4, т. 1. – С.55-66. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : бенчмаркінг
загальний = Конкуренція
загальний = Синергетика
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Промисловість : машинобудівна
загальний = Ефективність
загальний = Діяльність : підприємства