Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ярема, В. І. - Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону...
Ярема, В. І. - Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону...
Статья
Автор: Ярема, В. І.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ярема, В. І.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ярема, В. І.
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону [Текст] + [Електронний ресурс] / В. І. Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4, т. 1. – С.222-232. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Послуги
загальний = Розвиток
загальний = Економіка : регіональна
загальний = Аудит : екологічний
загальний = Маркетинг : екологічний
Ярема, В. І.
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону [Текст] + [Електронний ресурс] / В. І. Ярема, О. Д. Лендєл, К. І. Мишко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4, т. 1. – С.222-232. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Послуги
загальний = Розвиток
загальний = Економіка : регіональна
загальний = Аудит : екологічний
загальний = Маркетинг : екологічний