Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ганущак-Єфіменко, Л. М. - Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст]
Ганущак-Єфіменко, Л. М. - Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст]
Статья
Автор: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2011. – № 12. – С.170-174. – На укр. яз.
загальний = Теорія
загальний = Менеджмент
загальний = Маркування
загальний = Стратегія
загальний = Брендинг
загальний = Цикл
загальний = Цикл : життєвий
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2011. – № 12. – С.170-174. – На укр. яз.
загальний = Теорія
загальний = Менеджмент
загальний = Маркування
загальний = Стратегія
загальний = Брендинг
загальний = Цикл
загальний = Цикл : життєвий