Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Лабурцева, О. I. - Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економік...
Лабурцева, О. I. - Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економік...
Статья
Автор: Лабурцева, О. I.
Економічний часопис-XXI. Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економік...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лабурцева, О. I.
Економічний часопис-XXI. Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економік...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Лабурцева, О. I.
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки [Текст] / О. I. Лабурцева // Економічний часопис-XXI. – 2011. – № 11/12. – С. 40─41. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Торгівля
загальний = Інформатизація
загальний = Економіка : національна
Лабурцева, О. I.
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки [Текст] / О. I. Лабурцева // Економічний часопис-XXI. – 2011. – № 11/12. – С. 40─41. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Торгівля
загальний = Інформатизація
загальний = Економіка : національна