Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Тищенко, О. О. - Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст]
Тищенко, О. О. - Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст]
Статья
Автор: Тищенко, О. О.
Держава та регіони. Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Тищенко, О. О.
Держава та регіони. Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Тищенко, О. О.
Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст] / О. О. Тищенко // Держава та регіони. – 2011. – № 6. – С. 204-208. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Підприємництво
загальний = Структура
загальний = Розвиток
загальний = Маркетинг : соціальний
Тищенко, О. О.
Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст] / О. О. Тищенко // Держава та регіони. – 2011. – № 6. – С. 204-208. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Підприємництво
загальний = Структура
загальний = Розвиток
загальний = Маркетинг : соціальний