Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Забуранна, Л. В. - Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст]
Забуранна, Л. В. - Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст]
Статья
Автор: Забуранна, Л. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Забуранна, Л. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Забуранна, Л. В.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2012. – № 2. – С. 68-76. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Ринок : послуг
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Формування
загальний = Туризм
загальний = Брендинг
загальний = Стратегія : маркетингова
Забуранна, Л. В.
Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2012. – № 2. – С. 68-76. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Ринок : послуг
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Формування
загальний = Туризм
загальний = Брендинг
загальний = Стратегія : маркетингова