Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних...
Махнуша, С. М. - Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних...
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) [Текст] / С. М. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 1. – С. 105─113. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Продукти (харчування) : кондитерські
загальний = Оцінка
загальний = Ринок : товарний
загальний = Ефективність
Махнуша, С. М.
Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) [Текст] / С. М. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 1. – С. 105─113. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Продукти (харчування) : кондитерські
загальний = Оцінка
загальний = Ринок : товарний
загальний = Ефективність