Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Маркетинг і менеджмент інновацій
Маркетинг і менеджмент інновацій
Выпуск
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 4
2012 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 4
2012 г.
ISBN відсутній
Периодическое издание
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 4.
Загальний читальний зал
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
Выпуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 4.
Загальний читальний зал
Прив'язано до:
Пов'язані описи:
Статья
Мілютіна, Ю. С.
Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мілютіна, Ю. С.
Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Прокопенко, О. В.
Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Прокопенко, О. В.
Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Князь, С. В.
Процесно-збалансований метод розвитку евристичних функцій підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Князь, С. В.
Процесно-збалансований метод розвитку евристичних функцій підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Івашова, Н. В.
Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Івашова, Н. В.
Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Тєлєтов, О. С.
Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Тєлєтов, О. С.
Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Перерва, П. Г.
Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Перерва, П. Г.
Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Толмачев, О. Л.
Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентованный подход [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Толмачев, О. Л.
Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентованный подход [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Хандій, О. О.
Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Хандій, О. О.
Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Гліненко, Л. К.
Методологічний підхід до оцінки еволюційного ризику інноваційних проектів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Гліненко, Л. К.
Методологічний підхід до оцінки еволюційного ризику інноваційних проектів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Файвішенко, Д. С.
Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвішенко, Д. С.
Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Смирнова, Е. А.
Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Смирнова, Е. А.
Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Міцура, O. O.
Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Міцура, O. O.
Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шталь, Т. В.
Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шталь, Т. В.
Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты [Текст]
б.р.
ISBN відсутній