Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Окландер, Т. - Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст]
Окландер, Т. - Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст]
Статья
Автор: Окландер, Т.
Економіст. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Окландер, Т.
Економіст. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Окландер, Т.
Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. – 2013. – № 2. – С. 57─60 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Методика
загальний = Комунікація : маркетингова
Окландер, Т.
Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. – 2013. – № 2. – С. 57─60 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Методика
загальний = Комунікація : маркетингова