Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Григорук, П. М. - Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитк...
Григорук, П. М. - Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитк...
Статья
Автор: Григорук, П. М.
Актуальні проблеми економіки. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитк...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Григорук, П. М.
Актуальні проблеми економіки. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитк...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Григорук, П. М.
Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства [Текст] / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 16─26 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Забезпечення : інформаційне
загальний = Суспільство : інформаційне
Григорук, П. М.
Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства [Текст] / П. М. Григорук // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 16─26 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Забезпечення : інформаційне
загальний = Суспільство : інформаційне