Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Панасюк, О. В. - Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст]
Панасюк, О. В. - Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст]
Статья
Автор: Панасюк, О. В.
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Панасюк, О. В.
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Панасюк, О. В.
Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст] / О. В. Панасюк, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – № 3. – С. 202-207. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Оцінка : ефективності
Панасюк, О. В.
Основні підходи щодо оцінки ефективності маркетингових заходів на промисловому підприємстві [Текст] / О. В. Панасюк, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2013. – № 3. – С. 202-207. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Оцінка : ефективності