Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Божкова, В. В. - Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
Божкова, В. В. - Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
Статья
Автор: Божкова, В. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Божкова, В. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Божкова, В. В.
Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 2. – С. 40-48. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Ціна
загальний = Ціноутворення
Божкова, В. В.
Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст] / В. В. Божкова, І. М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 2. – С. 40-48. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Ціна
загальний = Ціноутворення