лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Лилик, І. В. - Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...

Лилик, І. В. - Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...

Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...
Немає прим.
Статья
Автор: Лилик, І. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Лилик, І. В.
Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу [Текст] / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 2. – С. 74-84. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.


загальний = Маркетинг
загальний = Бізнес
загальний = Підприємство
загальний = Управління : соціальне
загальний = Структура : організаційна
загальний = Професія : маркетолог


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Маркетинг і менеджмент інновацій
Немає прим.
Выпуск

Маркетинг і менеджмент інновацій № 2
2013 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.9.172)