Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Лилик, І. В. - Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...
Лилик, І. В. - Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...
Статья
Автор: Лилик, І. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лилик, І. В.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційни...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Лилик, І. В.
Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу [Текст] / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 2. – С. 74-84. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Бізнес
загальний = Підприємство
загальний = Управління : соціальне
загальний = Структура : організаційна
загальний = Професія : маркетолог
Лилик, І. В.
Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу [Текст] / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 2. – С. 74-84. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Бізнес
загальний = Підприємство
загальний = Управління : соціальне
загальний = Структура : організаційна
загальний = Професія : маркетолог