Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Чайка, І. П. - Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст]
Чайка, І. П. - Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст]
Статья
Автор: Чайка, І. П.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чайка, І. П.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Чайка, І. П.
Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст] / І. П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 3. – С. 53-60. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ефективність
загальний = Заклад : навчальний
загальний = Освіта : вища
Чайка, І. П.
Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст] / І. П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 3. – С. 53-60. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ефективність
загальний = Заклад : навчальний
загальний = Освіта : вища