Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Даніч, В. М. - Визначення кризового стану підприємства [Текст]
Даніч, В. М. - Визначення кризового стану підприємства [Текст]
Статья
Автор: Даніч, В. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Визначення кризового стану підприємства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Даніч, В. М.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Визначення кризового стану підприємства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Даніч, В. М.
Визначення кризового стану підприємства [Текст] / В. М. Даніч, Н. О. Пархоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 4. – С. 208─218. – На укр. яз.
загальний = Криза
загальний = Прогнозування
загальний = Підприємство
Даніч, В. М.
Визначення кризового стану підприємства [Текст] / В. М. Даніч, Н. О. Пархоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 4. – С. 208─218. – На укр. яз.
загальний = Криза
загальний = Прогнозування
загальний = Підприємство