Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Кальницкая, М. А. - Маркетинг в социальных сетях: проблемы и тенденции развития [Текст]
Кальницкая, М. А. - Маркетинг в социальных сетях: проблемы и тенденции развития [Текст]
Статья
Автор: Кальницкая, М. А.
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. Маркетинг в социальных сетях: проблемы и тенденции развития [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Кальницкая, М. А.
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. Маркетинг в социальных сетях: проблемы и тенденции развития [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Кальницкая, М. А.
Маркетинг в социальных сетях: проблемы и тенденции развития [Текст] / М. А. Кальницкая // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2014. – № 2. – С. 166─170. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На рус. яз.
загальний = Розвиток
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Маркетинг : соціальний
загальний = Мережа : соціальна
Кальницкая, М. А.
Маркетинг в социальных сетях: проблемы и тенденции развития [Текст] / М. А. Кальницкая // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2014. – № 2. – С. 166─170. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ. – На рус. яз.
загальний = Розвиток
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Маркетинг : соціальний
загальний = Мережа : соціальна