Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Тягунова, Н. М. - Запровадження стандартів обслуговування як чинник покращення якості обслуговування споживачів [Те...
Тягунова, Н. М. - Запровадження стандартів обслуговування як чинник покращення якості обслуговування споживачів [Те...
Книга (аналит. описание)
Автор: Тягунова, Н. М.
Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД [Текст]. Запровадження стандартів обслуговування як чинник покращення якості обслуговування споживачів [Те...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Тягунова, Н. М.
Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД [Текст]. Запровадження стандартів обслуговування як чинник покращення якості обслуговування споживачів [Те...
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.422я431 М52
Тягунова, Н. М.
Запровадження стандартів обслуговування як чинник покращення якості обслуговування споживачів [Текст] / Н. М. Тягунова, О. А. Спориш, Л. В. Іржавська // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД [Текст] : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 16-17 квіт. 2014 р. / редколегiя О. О. Нестуля, Н. М. Тягунова, П. Ю. Балабан, [та ін.]. – Полтава : ПУЕТ, 2014. – С. 35─39. – На рус. яз.
загальний = Стандарт
загальний = Якість
загальний = Обслуговування
65.422я431 М52
Тягунова, Н. М.
Запровадження стандартів обслуговування як чинник покращення якості обслуговування споживачів [Текст] / Н. М. Тягунова, О. А. Спориш, Л. В. Іржавська // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД [Текст] : матеріали ІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 16-17 квіт. 2014 р. / редколегiя О. О. Нестуля, Н. М. Тягунова, П. Ю. Балабан, [та ін.]. – Полтава : ПУЕТ, 2014. – С. 35─39. – На рус. яз.
загальний = Стандарт
загальний = Якість
загальний = Обслуговування