Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Мокіна, С. М. - Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Текст]
Мокіна, С. М. - Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Текст]
Статья
Автор: Мокіна, С. М.
Економіка харчової промисловості. Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Мокіна, С. М.
Економіка харчової промисловості. Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Мокіна, С. М.
Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Текст] / С. М. Мокіна // Економіка харчової промисловості. – 2014. – № 4. – С. 57─64. – На укр. яз.
загальний = Економіка : еволюційна
загальний = Брендинг
загальний = Праця
Мокіна, С. М.
Еволюція формування концепції бренду роботодавця [Текст] / С. М. Мокіна // Економіка харчової промисловості. – 2014. – № 4. – С. 57─64. – На укр. яз.
загальний = Економіка : еволюційна
загальний = Брендинг
загальний = Праця