Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Страховий маркетинг: теорія та сучасний стан розвитку [Текст]
Страховий маркетинг: теорія та сучасний стан розвитку [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор:
"4P" маркетингу страхових компаній [Текст]. Страховий маркетинг: теорія та сучасний стан розвитку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
"4P" маркетингу страхових компаній [Текст]. Страховий маркетинг: теорія та сучасний стан розвитку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.271.11-32 Ч-54
Страховий маркетинг: теорія та сучасний стан розвитку [Текст] // "4P" маркетингу страхових компаній [Текст] : монографія / керiв. авт. кол. О. В. Козьменко. – Суми : Університетська книга, 2014. – С. 8─68. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ринок : страховий
загальний = Економіка України
загальний = Страхування
65.271.11-32 Ч-54
Страховий маркетинг: теорія та сучасний стан розвитку [Текст] // "4P" маркетингу страхових компаній [Текст] : монографія / керiв. авт. кол. О. В. Козьменко. – Суми : Університетська книга, 2014. – С. 8─68. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Ринок : страховий
загальний = Економіка України
загальний = Страхування