Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Studinska, G. Y. - Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine [Text]
Studinska, G. Y. - Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine [Text]
Статья
Автор: Studinska, G. Y.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine [Text]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Studinska, G. Y.
Маркетинг і менеджмент інновацій. Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine [Text]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Studinska, G. Y.
Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine [Text] / G. Y. Studinska // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 1. – С. 187─201. – На англ. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Розвиток : економічний
загальний = Брендинг
Studinska, G. Y.
Brand of country as a potential for sustainable development of Ukraine [Text] / G. Y. Studinska // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 1. – С. 187─201. – На англ. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Розвиток : економічний
загальний = Брендинг