Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Холодний, Л. П. - Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст]
Холодний, Л. П. - Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст]
Статья
Автор: Холодний, Л. П.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Холодний, Л. П.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Холодний, Л. П.
Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст] / Л. П. Холодний // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 6 (68). – С. 164–172 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1177. – На укр. яз.
Загальний = Знак : товарний
Загальний = Оцінка : вартості
Холодний, Л. П.
Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст] / Л. П. Холодний // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 6 (68). – С. 164–172 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1177. – На укр. яз.
Загальний = Знак : товарний
Загальний = Оцінка : вартості



![Аналіз методичних підходів щодо оцінки вартості брендів [Текст]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать